Πολιτική Επιστροφών:

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και υπό ποιες προϋποθέσεις;

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως, αναιτιολογήτως τη σύμβαση, την οποία συνήψε από απόσταση, μέσα σε προθεσμία 14 ημερών. Υποχρέωσή του είναι η επιστροφή του αγαθού στην αρχική του κατάσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, και αφού έχει ενημερώσει την εταιρεία μας αποστέλλοντας το σχετικό έντυπο δήλωσης επιστροφής-υπαναχώρησης (για το σχετικό έντυπο δήλωσης επιστροφής-υπαναχώρησης, πατήστε εδώ).

Σύμφωνα με τα παραπάνω, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν γιατί δε σας άρεσε ή απλά αλλάξατε γνώμη, αλλά με την προϋπόθεση ότι θα βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και ότι τα έξοδα μεταφοράς του θα επιβαρύνουν εσάς. Αλλαγές γίνονται δεκτές μόνο με τα απαραίτητα έγγραφα, που συνοδεύουν πάντα τα εμπορεύματα, όπως η απόδειξη αγοράς και μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς τους.

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παραλαβή του, ή ευθυνόμαστε εμείς για κάποιο λάθος, τότε τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν την εταιρεία μας (απαραίτητη προϋπόθεση η αποστολή με Γενική Ταχυδρομική). Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ενημερωθούμε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό και είναι εντός εγγύησης, τότε τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής του επιβαρύνουν την εταιρεία μας (απαραίτητη προϋπόθεση η αποστολή με Γενική Ταχυδρομική). Εφόσον το προϊόν διαπιστωθεί ότι χρήζει αντικατάστασης, θα αποσταλεί καινούριο και τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Εάν το προϊόν διαπιστωθεί έπειτα από τη διαδικασία service της Standard, καλό , ή η βλάβη του δε συμπεριλαμβάνεται στους όρους εγγύησης, τότε το προϊόν θα επιστραφεί στον πελάτη με δικά του έξοδα αποστολής.

© standard.gr    Powered by Softways